Amatőrök a hegyen

Városi puhányok neki kezdenek meghódítani a hegyeket, völgyeket. Ráadásul mindjárt a Fjallraven vándortúrával indítanak.

Fjallraven AKKA 3 sátorállítás - AAH videó

2016. augusztus 18. 17:08 - Amatőrök a hegyen

Minden előképzetség (utána olvasás) és rutin nélkül megpróbáltuk felállítani... Így sikerült:

A múlt héten érkezett meg a Fjallraven Akka 3 sátor, amit kölcsönkaptunk a túrára. Direkt nem néztem utána az összeszerelésének. Gondoltam, megpróbálom magam felállítani. Ha elakadok, majd segít a hozzá adott használati utasítás. Na az nem volt. Így előbb telefonon kértem segítséget csapattáraimtól, de nagyon kevés sikerrel, mivel ők sem láttak még ilyen sátrat élőben. Így jött a ZINTERNET és a jutyúb. És onnan már pikk-pakk meg is voltam. :) A videóban a srác max. 5 perc alatt építette meg, ráadásul jóval szebben mint én. :)

De nem baj! Szerintem a túrán, csapatba verődve mi is összehozzuk 10 perc alatt.

Ami a sátrat illeti: Szuper. Stabil szerkezetű háromszemélyes alagútsátor. Nagyméretű előterében jól elférnek a felszerelések, rossz idő esetén közösségi teret biztosít és kényelmesen lehet főzni. A szúnyoghálóval fedett nagyméretű szellőzőknek köszönhetően a sátor jól átszellőztethető.

Az éjszakát a sátorban töltöttem. Inkább csak töltöttem. Aludni nem sokat aludtam benne. Nem tudtam. Gyerekkoromban aludtam utoljára sátorban és nem emlékeztem, hogy ilyen rémes lenne. :) Nyirkos, hideg, kemény. Pedig felkészültem (lelkileg is). Volt velem egy Fjallraven Abisko Two Seasons hálózsák és egy Thermarest Trail Lite Large önfelfújódó matrac. Ezek sem segítettek komfortossá tenni az alvásomat. Egyszerűen hozzászoktam az ágy kényelméhez. Remélhetőleg hamar bele rázódom és gond nélkül tudok majd aludni a túra alatt. Bár akkor még szűkösebb is lesz a hely a többiek miatt. Meglátjuk. Mindenesetre a sátor egy csoda! Tényleg könnyű felállítani és összepakolni, minden négyzet centiméterén érezni lehet a minőségi anyagok használatát és profi tervezést.

A termékeket a MOUNTEX-ben vásároltuk! Köszönjük a segítségüket!

 

Részletek:

belső méret:

165 x 225 x 100 cm
külső anyag: 30D Triple Rip 100% poliészter
külső méret: 405 x 190 x 110 cm
Bejáratok száma: 1
rudazat leírás: alumínium 7075-T9, 8,5 mm
Tömeg: 3,65 kg
Férőhely leírás:

3

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amatorokahegyen.blog.hu/api/trackback/id/tr2410424392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása